Блогын анхны бичлэг.

Written on 5/12/2009 04:24:00 AM by Үгс


Юуны өмнө ээж аавдаа баярлаа гэж хэлэх нь зүйтэй болов уу.Учир гэвэл өнөөдөр буюу 5 сарын 12 нд би гэдэг хүн нэг нас нэмлээ.Блог нээх гэж хэд хэдэн удаа оролдож байсан 3-ийг бараг нээсэн дээ.Яг завтай болоод л бичье гэхээр нууц үг хаягийг нь мартчих юм тэгээд л болчдог байлаа.Харин энэ блогоо сайхан хөтлөж явуулна.Учир нь төрсөн өдрөөрөө нээж байгаа болохоор аль аль нь шинээр энэ дэлхийд мэндэлж байна.Нэгэнт л монгол оронд мэндэлсэн болохоор намайг энэ улс орныг өөрчил гэж явуулсан юм шигээ.Тийм ч учраас би өөрчлөнө чадах болно гэдэгтээ бат итгэлтэй байгаа.Нийгмийг өөрчлөхийн тулд эхлээд өөрийгөө өөрчлөх болно.Яг л нялх хүүхэд шиг яагаад гэсэн асуултын хариуг олж хариулт өгөх болно.Энийгээч блогтоо тусгах байна аа.Хүн төрсөн өдрөө дөхөөд ирэхээр л би энэ нэг жилийн хугацаанд юу хийв гэж өөрөөсөө асуудаг байх.Миний хувьд бол тэгдэг.Энэ өдрөөс эхлээд 2009-2010 онд юу хийх талаар төлөвлөсөн зүйл байгаа тэрийгээ 100% хийж дуусгана гэж бодож байгаа.Өнгөрсөн нэг жилийн хугацаанд юу хийсэн талаар өөртөө тайлан тавьлаа.Тэгсэн ийм зураглал гарч ирж байх юм хэхэ
  1. Өөрийнхөө хамрах хүрээ хязгаарыг тэлсэн байна
  2. 2-3 удаа нийтийг хамарсан үйл ажиллагаа зохион байгуулж
  3. Дөрвөн ч вэб хийж дуусгаж
  4. Зун 2 ажил давхар хийж үзэв. [Ёстой хэцүү юм байна лээ Эхний ажил 09-18 хүртэл Хоёрдох ажил 18-02 хүртэл явдаг байлаа.] Хүн жаргал даадаггүй зовлон даадаг юм байна лээ
Нэг жилийн хугацаанд хийсэн гэхэд хэтэрхий бага зүйл хийсэн юм байна.Эргээд харахад сургамж авах ч зүйл байлаа бахархах ч зүйл байлаа.

Одоо хийхгүй юм бол хэзээ хийхэв.Би хийхгүй юм бол хэн хийхэв.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

4 Comments

  1. ATU |

    heeey Tsesoo!! AMJILT!!! chamaig amidraaraa ingeed yarij baina gej tusuulsun chin buudaggui ee... hun bichiheeree bas neg l saihan bichih yumda tiimee? za az jargal...blabla bugdiiin!.... BUGDIIIN!!!!

     
  2. ATU |

    oo neeree ene deer baigaa "Миний тухай" dotor baigaa zurgan chi yostoi "Догь" garchee!!!

     
  3. etvgen |

    Хөөх та чинь зөндөөл их зүйл амжуулсан байнашдээ
    Би таны хажууд хэлчих онлигтой юм нэгч алга хэхэ ер нь би байна уу? нтр кк

     
  4. Үгс |

    Сэтгэлдэл үлдээсэн явдал маш их баярлалаа.

     

Post a Comment